Aktuálně je na stránce zobrazeno 11 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #13887
      admin
      Správce

      1Zde se můžete poděli o své zkušenosti s mentální anorexií – u sebe, svých blízkých či ve svém okolí.

    • #14332
      kavetka
      Účastník

      Zdravím, ráda bych se zeptala. Pokouším se nastartovat stravovací režim po anorexii. Lékařka mi hrozí hospitalizací v Praze na klinice pro ppp. Máte někdo zkušenosti? Jaký může být váhový příbytek? V současné době vážím 38,5kg. Díky moc všem. K.

    • #14333
      Baru
      Účastník

      Ahoj holky, všechny Vás zdravím a mám na Vás žádost. Jsem studentka psychologie a píšu práci na téma Sexualita při poruchách příjmu potravy. Byl by někdo z Vás ochotný odpovědět na mé otázky? Text bude sloužit pouze jako práce do předmětu Psychologie sexuality, která se vyučuje na katedře psychologie FSS MU. Vedoucí kurzu a tudíž jediný člvěk, který bude práci číst je psychoterapeutka sexuologického oddělení FN Brno a všechno je samozřejmě anonymní. Budu ráda, když se ozvete na můj mail barborakrejci@seznam.cz.

    • #14356
      Aneta
      Účastník

      Ahojky, je mi 18 jsem 164cm vysoká a vážím 49kg, přestala jsem jíst před rokem po zhoršení zdravotního stavu, je někdo kdo má podobný problém? Napište prosím spíš na email, moc sem nechodím. Email je AnetaBrendlova95@seznam.cz

    • #14362
      Lenie07
      Účastník

      Zdravím, holky chtěla bych se zeptat- neměla by jste některá zájem o pomoc s různými přednáškami a sezením v Olomouci ? Nic takového tady není . A já bych si moc přála něco takového tady rozjet – na téma PPP. Mohly by jsme si vzájemně pomáhat, ale hlavně odradit mladší holčičky , jak PPP jsou velice nepříjemné pro nás samotné , ale hlavně pro rodinu . Byl by tu někdo takový ? :)) Můj email je – Lenie.Doubravova@seznam.cz

    • #14391
      Lenushka88
      Účastník