#14373

Beruska123
Participant

Ahoj,
u mě je to podle toho co mám. Když jsem doma, tak je to nejhorší, tam je k dispozici strašně moc jídla
Větší přejedení bylo naposledy minulý pátek:
Snídaně: 1 velká bageta (220g) + 2 housky + spousta sýru + pomazánkové máslo + normální Rama osolená + slané sušenky + trochu sušeného ovoce + jahody se šlehačkou + jahody s cukrem + jahody samotné (hodně jahod) + balení Tofiffe + tyčinka Fit + sušenky máslové (150g) + rýžový jogurt Müller (150g) + čokoládové rýžové suchary 2ks + 2 ks sušenky z Alberta
No, dost vydatná snídaně 🙂 Takže jsem vynechala oběd a svačinu, ale večer se to zase zvrtlo.
Bylo to docela zdravé přejedení, protože jsme doma fakt nic neměli, mamka sladkosti docela dobře schovává, ale druhý den jsem našla čokoládu Studentská pečeť a to je konec, je totiž 200g místo 100g jako mají ostatní čokolády. Jím sladkosti, kterým jsem se dříve vyhýbala jako jsou ty velké pytlíky s čajovým pečivem, které se prodávají v obchoďákách (je to fakt humus, ale sladké), ty děsně levné tatranky za 3,- nebo kokosky. Jo a ty těstoviny jak jsem psala nahoře jím v polotovaru (jsou předvařené, určené na 3 minuty vaření) nebo takhle jdou jíst i noky.

Vločky už skoro nejím, není to zrovna nejlepší se tím přejíst, párkrát se mi to povedlo, ale není to příjemný pocit. Ono to v žaludku nabobtná a je to děsně nepříjemné…

Když jím, tak je mi taky skoro jedno co, připadám si jako v tranzu, potřebuju jídlo a to hned! Když jsem třeba někdy ve městě, tak chodím od obchodu k obchodu a něco si kupuji, dokud mi nedojdou peníze 🙁
Nejím však maso, max rybičky.

Nejhorší na tom asi je to, že když se jí rychle, tak nepociťujete nasycení, to přichází myslím až za 20 minut a já to ho za 20 minut opravdu spořádám hodně.

Vím, že jsem prase, ale potřebuji se s tím někomu svěřit.